top of page

Funkcjonalny elektryczny rower cargo z Japonii

Niedawno firma Daga zaprezentowała swój nowy projekt - "Stroke" na Tokyo Wonder Festival, wraz z kilkoma innymi prototypami, pokazując, że 18 miesięcy rozwoju firmy były bardzo dobrze spożytkowane.

W przeciwieństwie do większości elektrycznych rowerów cargo, które korzystają z rozległych systemów ładunkowych lub holenderskich rowerów cargo z otwartymi kubełkami, Stroke mieści duży zamknięty "bagażnik" na środku roweru, otoczony ramą.

Elektryczne rowery i pojazdy trójkołowe mogą stać się nieporęczne przy dużych obciążeniach, ale konstrukcja Stroke sprawia, że staje się on bardziej stabilny po załadowaniu. Gdy bagażnik jest wypełniony, środek masy przesuwa się zarówno niżej, jak i bliżej środka pojazdu - dokładnie tam, gdzie powinien być, aby zapewnić maksymalną stabilność.

Stroke stosuje również inne opcje konstrukcyjne, zwiększające jego stabilność. Poprzez montaż dwóch kół z przodu pojazdu trójkołowiec jest bardziej stabilny podczas zakrętów niż standardowa wersja z dwoma kołami z tyłu. Ale firma Daga nie poprzestała na tym i poszła o krok dalej, dołączając mechanizm przechylający ramę, co oznacza, że trójkołowiec faktycznie pochyla się na, tak jak standardowy rower dwukołowy.

Stroke jest zaprojektowany na rynek krajowy w Japonii, który ma jeden z najniższych na świecie elektrycznych limitów prędkości dla rowerów elektrycznych - 24 km / h. Jest to maksymalna prędkość, do jakiej silnik elektryczny może wspomagać rowerzystę. Daga zaproponował wiele wersji trójkołowca "Stroke", które mogą być użyteczne w wielu branżach m.in. kurierskiej, spożywczej.

Daga obecnie poszukuje funduszy na rozpoczęcie pełnej produkcji modelu "Stroke". Niestety nie ma jeszcze informacji, ile będzie kosztował trójkołowiec, czy będzie wyeksportowany poza Japonię.


Comments


Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum

bottom of page